دوره كامله فى سرفر الميكروتيك

هناك 5 تعليقات:

  1. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الله على مجهودك ربنا يجعله فى ميزان حسناتك انا لسه غى كجى ون شبكات وبتقبلنى مشكلة المثلث الاصفر عند العملاء وممكن يدخل صفحة الهوت سبوت وينطرد منها تانى ويحتاج لتسجيل الخول مرة تانية وعلى فكرة المشكلة دى بتظهر كتير فى الاب الاتش بى والكيسة الاتش بى للتواصل ربنا يبارك لك 01278604649

    ردحذف
    الردود
    1. انا حصل عندي نفس المشكله ممكن الافاده للتواصل+9647705210234 ورنا يبارك بيك

      حذف
  2. جزاك الله خيرا .. احنا ننتظر باقي الدروس على نار ... هل هناك مواعيد معينة للدروس وشكرا :)

    ردحذف
  3. ربنا يبارك فيك وفى عمرك مع انى زعلان منك بسى يكفى اننا اتعلمنا منك حاجة يا اخ يا عزيز يانادر يادياب اخوك هاشم الجمال

    ردحذف
  4. السلام عليكم..عندي مشكله في الراوتر بورد 2011 الخاص بي عندي منظومة انترنت فضائيه وكملة الاعدادات كامله ولكن عندما يقوم المشترك ب ادخال اليوزر والباسورد الخاص ب الاشتراك يطلب منه بعد 10 ثواني ادخال اليوزر والباسورد من جديد ماهو الحل بارك الله بيك

    ردحذف

أرشيف المدونة الإلكترونية