مشكله الرسيفرات مع حل النت كت

هناك 3 تعليقات:

  1. استاذ نادر السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    معاك اخيك في الله مصطفي
    انا عندي شبكة نت وقوة السرعه عندي 10 ميجا لكن انا مابخدش غير 7 ميجا او اقل
    انا عندي خطوط 4+2+2+2
    خط 4 ميجا من لينك
    وباقي الخطوط من تي داتا
    حولت اكثر من مرة اغير الدمج لكن نفس المشكلة
    جربت الخطوط كل خط لوحدة لقيت خطوط تي داتا بتديني سحب 230
    جربت لينك لقيتها بتوصل معايا لحد 300 كيلو بايت في الثانية
    جمعت التحميل لقيت ان المفروض قوة التحميل توصل معايا الي 990 او 900
    لكن قوة التحميل بتوصل معايا الي 700 ونازل
    دمجت بطريقة NTH
    وطريقة PCC اللي حضرتك شرحتها لكن للاسف نفس المشكلة
    ياريت حضرتك تقولي المشكلة هنا في ايه وجزاك الله خير
    لاني بجد تعبت من عبث الناس والدخول علي السيرفر ومحدش بيعرف يعمل حاجة

    ردحذف
  2. لو المشكله فى الدمج ديه حلها بسيط انا متواجد علطول بعد الساعه 12 كلمنى خاص

    ردحذف
  3. انا سرعة 4 مبجا بس مش بيقرا غير 60 كيلو بايت بس مع ان بحط واى فاى تانى سرعة 2 بيقراه كامل ياريت حل

    ردحذف

أرشيف المدونة الإلكترونية